Top Autodiely 6 DAIHATSU CHARADE modely
TOP kategórie autodielov pre auto DAIHATSU CHARADE
Katalóg náhradných dielov DAIHATSU CHARADE
-
Pneumatiky
Online obchod s autopríslušenstvo DAIHATSU CHARADE
Najpredávanejšie autodiely DAIHATSU CHARADE
Dostupný máme skvelý výber autodielov od najlepších výrobcov pre 6 DAIHATSU CHARADE modely. V našom katalógu náhradných dielov pre DAIHATSU nájdete úžasný výber prvotriednych a lacných dielov pre DAIHATSU CHARADE od najlepších výrobcov
Sme pripravení vám ponúknuť katalóg s náhradnými dielmi pre DAIHATSU CHARADE, ktorý vás ohromí svojim rozsiahlym výberom produktov. Náš online obchod sa vyznačuje tým, že pre vaše vozidlo DAIHATSU CHARADE tu máme skutočne všetko, čo budete potrebovať. Spustite vyhľadávanie potrebných častí a budete milo prekvapení rýchlosťou vyhľadania a kvalitou našich produktov!
OSRAM W5W Żiarovka pre smerové svetlo
12V 5W, W5W
ELRING 036.164 Dirko Tesniaci materiál
Tuba, Silikon, Objem: 70ml, trvale elestický, neobsahuje rozpustadlo, UV-staly, sivý, Hlava valcov
SKF VKN 402 Manżeta hnacieho hriadeľa - opravná sada
146 mm, so svorkami
HELLA W5W12VLLB2 Żiarovka pre parkovacie / polohové svetlo
W5W
LIQUI MOLY 5W-30 Motorový olej
5W-30, 5l
DAIHATSU CHARADE: Kde kúpiť?
Daihatsu CHARADE diely v originálnej kvalite sú dostupné v katalógu autodielov DAIHATSU CHARADE od AUTODOC za ceny od 2.59 do 115.99 €.
Aké náhradné diely DAIHATSU CHARADE sú dostupné v katalógu AUTODOC?
Daihatsu CHARADE OEM diely sú autosúčiastky od značiek ako napríklad:
Informácie o modeli DAIHATSU CHARADE – správny výber náhradných dielov
Daihatsu Charade
Model Daihatsu Charade sa vyrábal v rokoch 1977 až 2000. Počas rôznych rokov výroby sa tento model vyrábal v Japonsku, Grécku, Južnej Afrike a v Číne. V roku 1979 bol tento model vyhlásený v Japonsku za „Auto roka“.
Daihatsu Charade 1977-1993
Pôvodne bol model Daihatsu Charade G10 vyrábaný ako päťdverový hatchback. Na konci roka 1978 sa do výroby dostala aj verzia trojdverového hatchbacku Daihatsu Charade Runabout. Zadné stĺpiky týchto modelov mali dve malé bočné okná.
Typickým prvkom tohto modelu boli jeho okrúhle svetlá. Spätné zrkadlá boli umiestnené na predných blatníkoch.
V roku 1981 sa uskutočnili zmeny dizajnu tohto modelu. Okrúhle svetlá boli nahradené štvorcovými.
Od roku 1983 sa vyrábala druhá generácia tohto modelu. Daihatsu Charade G11 sa vyrábal v tých istých verziách, ako jeho predchodca, ale tento model mal lepšie zavesenie kolies. Dokonca aj štandardné oceľové disky boli vymenené za ľahšie, vyrobené z ľahkých zliatin. Trojdverová a päťdverová verzia hatchbacku bola v ponuke s vyššou aj štandardnou strechou.
V lete 1985 podstúpila druhá generácia tohto modelu mierne zmeny dizajnu. Auto dostalo nové obdĺžnikové svetlá namiesto štvorcových.
V roku 1985 na tokijskom autosalóne výrobca predstavil Daihatsu Charade De Tomaso 926R prototyp, ktorý bol vytvorený v spolupráci s talianskym výrobcom De Tomaso Automobili.
Tento model bol vytvorený za účelom zúčastnenia sa na Svetovom pohári v rely v roku 1986. Avšak tento plán sa nikdy nezrealizoval. Medzinárodná automobilová federácia sa rozhodla zakázať participáciu áut B triedy na pretekoch kvôli nehodám, ktoré sa udiali počas majstrovstiev v roku 1985.
V roku 1987 prišla na trh tretia generácia hatchbackov. Predstavil sa model pod názvom Daihatsu Charade G100/G102. O rok neskôr sa začalo s výrobou verzie sedan. Najlepšia modifikácia obsahovala 14 palcové disky a elektrické strešné okno. Okrem toho tu bol posilňovač riadenia a systém klimatizácie.
Ďalšie zmeny dizajnu tretej generácie sa uskutočnili v roku 1991. Auto získalo nové zadné svetlá a reflektívne panely. Zmeny sa tiež týkali dizajnu interiéru tohto modelu – panely dverí boli zakryté látkou.
V roku 1989 a 1990 súťažil model Daihatsu Charade GTI vo športovej verzii na pretekoch British Lombard RAC Rally. Najlepšie výsledky dosiahol tento model v roku 1993 na Safari rely, na ktorej skončil na piatom mieste v celkovom hodnotení.
Daihatsu Charade G200/G201/G203/G213
V rokoch 1993-2000 bola na trhu štvrtá generácia. Pôvodne sa vyrábala ako trojdverový a päťdverový hatchback. K týmto verziám sa v roku 1994 pridala verzia sedan. Karoséria tohto modelu mala priamejšie tvary a línie.
Daihatsu Charade G200/G201/G203/G213 - zmeny dizajnu
V roku 1996 podstúpil tento model zmeny dizajnu. Mriežka chladiča dostala oblejší tvar. V roku 2000 bol tento model na trhu nahradený modelmi Daihatsu Sirion a Daihatsu Storia.
Daihatsu Charade na trhoch v rôznych krajinách
V Číne sa model Daihatsu Charade predával ako Tianjin Xiali a bol vyrábaný spoločnosťou FAW Tianjin Company. V Holandsku sa štvrtá generácia nazývala Daihatsu Valera.
V rokoch 1995 až 1998 bol model Daihatsu Mira L500 predávaný ako Daihatsu Charade Centro. V roku 2003 sa Daihatsu Charade dostalo do Európy, Austrálie a Južnej Afriky: pod týmto názvom sa predávalo až do roku 2007 a následne ako Daihatsu Mira L250. Od roku 2007 do roku 2011 sa pre Daihatsu Charade používal názov Daihatsu Mira L275 v Južnej Afrike. V rokoch 2011 až 2013 bol ten istý názov používaný pre model Toyota Yaris XP90 na európskom trhu.
Zákaznícky prieskum ohľadom DAIHATSU CHARADE
Priemerné hodnotenie zákazníkov
podľa 104 recenzie
Dôverujte online nakupovaniu! Zakúpený náhradný diel pre auto DAIHATSU CHARADE môžete vrátiť v rámci 200 dní a vaše peniaze dostanete späť. Ako? Využite službu Bezpečná objednávka na našej stránke. Táto služba stojí iba 4,45 €.
AUTODOC sa stará za vás! Každá objednávka nad 120 € hodnoty tovaru má v rámci Slovakia doručenie zdarma prostredníctvom.
*Neplatí pre náhradné diely veľkých rozmerov