Top Autodiely pre 3 NISSAN 300 ZX modely
NISSAN: Top kategórie náhradných dielov
Katalóg náhradných dielov pre NISSAN
Online obchod s autopríslušenstvo NISSAN 300 ZX
Najpredávanejšie autodiely pre NISSAN 300 ZX
Dostupný máme skvelý výber autodielov od najlepších výrobcov pre 3 NISSAN 300 ZX modely. V našom katalógu náhradných dielov pre NISSAN nájdete úžasný výber prvotriednych a lacných dielov pre NISSAN 300 ZX od najlepších výrobcov
Naša webová stránka ponúka všetko, čo potrebujete pre váš NISSAN 300 ZX. Ponúkame obrovský výber dielov od renomovaných svetových výrobcov za prijateľné ceny, ktoré vás určite potešia. Okrem toho, nebudete musieť platiť za doručenie. Objednaný tovar dorazí na vašu adresu v priebehu niekoľkých dní. Máme auto diely pre všetky modely NISSAN 300 ZX, vrátane kompaktných mestských áut i športových vozidiel.









Informácie o modeli NISSAN 300 ZX – správny výber náhradných dielov
Nissan 300ZXŠportové autá Nissan 300ZX sa predávali v období rokov 1983 – 2000. Výroba sa realizovala v Hiratsuke v Japonsku. Automobilový magazín Motor Trend označil tento model za najlepšie importované auto roku 1990, magazín Car and Driver zaradil toto športové auto do zoznamu top-10 počas 7 rokov.
Nissan 300ZX Z31Výroba prvej generácie Nissanu 300ZX sa začala v roku 1983. Auto sa vyrábalo vo verzii targa. V kabíne boli sedadlá vodiča a spolujazdca.
Nissan 300ZX bol známy pre svoje výnimočné aerodynamické vlastnosti – súčiniteľ vzdušného odporu bol 0,30. V prednej časti karosérie bol umiestnený čierny nárazník s ukazovateľmi svetla vo výklenkoch. Prívod vzduchu bol umiestnený pod nárazníkom.
Kapota na modeli Nissan 300ZX mala v strede vypuklinu v tvare lichobežníka. Modifikácie s turbo motorom mali asymetricky umiestnený malý prívod vzduchu. Auto bolo vybavené sklápateľnou prednou optikou.
Na bokoch boli široké čierne lišty. Na zadnej strane karosérie Nissanu 300ZX bol umiestnený malý čierny spojler; veľké prvky zadnej optiky a vkusný čierny nárazník boli umiestnené pod ním.
Auto malo predné odpruženie MacPherson a zadné nezávislé odpruženie s diagonálnymi ramenami. Motor bol namontovaný v prednej časti. Auto malo pohon zadných kolies.
Nissan 300ZX sa značne používal v motošporte. Auto vyhralo v roku 1984 Trans-Am a závody Hours of Daytona v roku 1994.
Nissan 300ZX Z31 faceliftyPredné a zadné nárazníky a lišty boli vo farbe karosérie od roku 1986. Modifikácie s turbo motormi boli vybavené 16-palcovými ráfikmi kolies.
V roku 1987 dostalo auto nové nárazníky s lepšími aerodynamickými vlastnosťami, modifikované hmlové svetlá, vynovenú zadnú optiku a tretie brzdové LED svetlo.
Nissan 300ZX Z32Výroba druhej generácie Nissan 300ZX začala v roku 1989. Auto sa vyrábalo vo verziách targa a kabriolet. Targa autá mali 1 alebo 3 sedadlá pre cestujúcich.
Auto bolo o 65 mm širšie ako vozidlo prvej generácie Nissan 300ZX. Jeho aerodynamické vlastnosti sa o niečo zhoršili – súčiniteľ vzdušného odporu bol 0,31.
Auto už nemalo sklápateľnú prednú optiku. Dizajn exteriéru modelu Nissan 300ZX sa stal modernejším. Tenká mriežka chladiča bola umiestnená medzi štvorcovými hmlovými svetlami. Nižšie boli 3 prívody vzduchu: široký stredový a 2 malé po bokoch.
Nárazníky boli masívnejšie a boli vo farbe karosérie. Zadná optika bola podstatne zmenená. Autá boli vybavené 2 výfukmi.
Nissan 300ZX Z32 faceliftyV roku 1992 výrobca zaradil do základnej výbavy modelu Nissan 300ZX airbagy. Textilné čalúnenie nahradil semiš. V roku 1994 bola konštrukcia bezpečnostných pásov vylepšená, zadný spojler bol modifikovaný a bočné airbagy a bezkľúčový vstupný systém boli pridané do základnej výbavy.
Nissan 300ZX na rôznych trhochNa domácom japonskom trhu boli autá známe ako Nissan Fairlady Z. V niektorých krajinách sa predávali pod názvom Datsun, až dokým nebola výroba tejto značky v roku 1985 ukončená.
NISSAN 300 ZX Manuál/Podrobný návod pre opravu a výmenu





